Het verwerken van uw weborder omvat, afhankelijk van het bestelde item, enkele fasen.
De eerste fase is de “verwerking”. Dit omvat:
– Orderverificatie
– Voorraadcheck
– Eventuele toelevering vanuit productie binnen aangegeven levertijd
– Kwaliteitscontroles
– Verpakking
Zodra we deze taken hebben uitgevoerd, wordt uw bestelling aangemeld voor verzending.
Afhankelijk van de ordergrootte en of afmetingen, maken wij gebruik van verschillende pakket- en of bezorgdiensten. Zoals : Postnl, UPS en of Dusseldorptransport.
De tweede fase is de “Verzendtijd”. Dit omvat de hoeveelheid tijd die nodig is om uw bestelling van ons naar u te verzenden.
– Postnl leveringen duren normaal gesproken ongeveer 1 tot 2 werkdagen.
U ontvangt een track & trace
– UPC leveringen ongeveer 2 tot 4 werkdagen in normale situaties.
U ontvangt een track & trace
– grootformaat via Dusseldorptransport 4 tot 10 werkdagen .
Vooraf wordt een bezorgafspraak met u gemaakt
Middels de combinatie van deze tijdsfasen, die nodig is om uw bestelling te verwerken, verwachten wij dat uw bestelling tussen 2 en 15 werkdagen bij u geleverd zal worden.
(5 werkdagen per week)
Belangrijk:
Hoewel wij er alles aan doen om binnen de gemiddelde, te verwachtte levertijd te bezorgen, moet u er rekening mee houden dat er altijd een risico bestaat dat uw bestelling niet binnen de te verwachte tijd bij u aankomt.
In de meeste gevallen leveren wij binnen de geschatte leverdata, maar omstandigheden zoals vakanties, verkoop, weersomstandigheden, vertraagde logistiek, enz. Kunnen de levering van uw bestelling beïnvloeden. In extreme gevallen kan het tot 30 werkdagen duren voordat uw bestelling wordt bezorgd. Als u na 30 dagen uw bestelling nog niet heeft ontvangen zullen wij verdere afwikkeling met u overleggen
Openingstijden kunnen afwijken.
Om teleurstelling te voorkomen is het maken van een afspraak raadzaam, maar niet verplicht.